Vaše prednosti na prvi pogled
- Podnesite zahtjev online jednostavno i povoljno
- Brzo i diplomatsko rješenje u upravljanju potraživanjima
- Efikasna podrška pri naplati Vašeg potraživanja
- Podrška širom Evrope na 27 jezika
- Zvanično regulatorno odobrenje za rad od 2003. godine
- Preko 87 % uspješnih slučajeva
Međunarodna naplata potraživanja je Vaš efikasan partner u upravljanju potraživanjima. Posredujemo za Vas na 27 jezika. Ako Vaši poslovni partneri kasne sa plaćanjem, možete se osloniti na kompetentnu i pouzdanu pomoć našeg tima za naplatu potraživanja. Vaše nedoumice će biti riješene brzo, jeftino i vansudsko, tako da slučaj neizvršenja obaveza ne prelazi u sudski slučaj. Pravednost i razumijevanje osiguravaju da Vaši poslovni odnosi mogu i dalje postojati.
Naknada za obradu iznosi 25 € po predmetu. U slučaju uspjeha, TIMOCOM obračunava nalogodavcu premiju za uspješno obavljen posao u koju je uključena i naknada za obradu. Ovaj obračun se vrši u skladu sa zakonskim odredbama Zakona o advokatskim naknadama. Izračunajte svoje naknade u samo nekoliko koraka.
Slanje zahtjeva detaljno:
- Unos adrese
- Učitavanje datoteke
- Provjera i izdavanje naloga
Najčešća pitanja o usluzi međunarodne naplate potraživanja
Da, usluga naplate duga potraživanja je dosptupna svim postojećim klijentima TIMOCOM-a. Ukoliko još niste zaključili ugovor, možete se registrirati ovdje.
Ne. Naš tim će Vam rado pomoći i kod neriješenih potraživanja koja nisu nastala na našem tržištu. Pošaljite nam svoj slučaj za naplatu potraživanja sada.
U 2021. godini uspjeli smo uspješno posredovati u više od 87% slučajeva.
Naplaćujemo naknadu za obradu od 25,00 €. Samo ako smo uspješni, naplaćujemo dodatnu premiju za naše aktivnosti naplate potraživanja, koja ovisi o visini potraživanja. Ova naknada za uspjeh je zasnovana na njemačkom zakonskom okviru naknada i može se odrediti u našem kalkulatoru naknada prije slanja zahtjeva. Ovdje možete izračunati naknadu u vezi sa učinkom koja se primjenjuje na Vaš zahtjev.
U principu se primjenjuju pravni principi štete uzrokovane kašnjenjem u skladu sa Direktivom EU 2011/7/EU. Namjera je osigurati brže plaćanje neizmirenih faktura. Od kada je ova direktiva stupila na snagu u zemljama EU, u slučaju kašnjenja u plaćanju vrijede nova prava i obaveze. Za povjerioce i dužnike to znači slijedeće: za račune između preduzeća, kašnjenje s isplatom automatski počinje 30 dana nakon dospijeća. Rok za plaćanja preko 60 dana su dozvoljeni samo u izuzetnim slučajevima. Ako uprkos tome dođe do kašnjenja u plaćanju, poverilac može zahtjevati naknadu određenih troškova za naplatu svojih potraživanja od dužnika.
Troškovi naplate mogu sadržati sopstvene troškove opomene nastale zbog kašnjenja, kao i troškove za naplatu, advokatske troškove i troškove advokatske opomene. Za povjerioce to znači da im dužnik može nadoknaditi troškove usluge naplate potraživanja. Troškovi koji se mogu nadoknaditi takođe uključuju naknadu koja dospjeva u slučaju uspeha. To znači da povjerilac može zahtijevati da dužnik nadoknadu svih troškova naplate potraživanja, uključujući osnovnu naknadu te naknadu za uspjeh, ako dužnik kasni s plaćanjem te je odgovoran za nastalo kašnjenje.
Važno je da se ova pravila primjenjuju samo na račune:
- koje se zasnivaju na ugovorenoj usluzi, ali se ne odnosi na primjer na štete ili dupla plaćanja,
- za koje se kašnjenje može dokazati,
- kod kojih dužnik ima sjedište u EU.
Opomena ili sličan zahtjev za plaćanje od strane povjerioca više nije potreban, ali se može učiniti dobrovoljno i još uvijek je vrlo koristan i preporučljiv, kako bi se izbjeglo da se dođe do takve situacije.
Naš tim za naplatu potraživanja radi za Vas širom Evrope, a naša usluga Vam se nudi na slijedećim jezicima:
|
|
|
Da, naš tim za naplatu potraživanja radi na međunarodnom nivou, posebno širom Evrope, na Vašem maternjem jeziku. Slučajevi naplate potraživanja u inostranstvu za nas nisu problem.
U slučaju stečaja, imovina dužnika se obično stavlja pod upravu stečajnog suda ili eksternog upravnika. Oni upravljaju potraživanjima i osiguravaju raspodjelu preostale imovine. Time se osigurava da ne samo povjerioci koji su bliži dužniku brže stupe u akciju, već da se svi povjerioci tretiraju što je moguće jednako.
Svaka država ima posebnu proceduru u kojoj povjerioci mogu prijaviti svoja potraživanja. Preporučujemo da se potraživanje odmah registruje kod stečajnog upravnika kako bi ste se smatrali povjeriocem u postupku, kako se preostali iznos ne bi smanjivao kroz troškove zastupanja.
Naš cilj je da podržimo povjerioce u naplati svojih legitimnih potraživanja. U slučaju da dužnik nema dovoljno sredstava, mogu se sklopiti dogovori poput plaćanja na rate kako bi povjerilac i dalje dobio svoj novac. Istovremeno, TIMOCOM svojim klijentima na tržištu osigurava da se spriječi stvaranje daljnjih dugova.
Ukoliko korisnik bez navođenja razloga ne želi platiti, takvo ponašanje je u suprotnosti s TIMOCOM kriterijima kvalitete. Stoga se ne može dozvoliti ostanak u mreži provjerenih klijenata.