Vaše prednosti na prvi pogled

Brzo
  • Podnesite zahtjev online jednostavno i povoljno
  • Brzo i diplomatsko rješenje u upravljanju potraživanjima
Sigurno
  • Efikasna podrška pri naplati Vašeg potraživanja
  • Podrška širom Evrope na 27 jezika
Pouzdano
  • Zvanično regulatorno odobrenje za rad od 2003. godine
  • Preko 87 % uspješnih slučajeva

Međunarodna naplata potraživanja je Vaš efikasan partner u upravljanju potraživanjima. Posredujemo za Vas na 27 jezika. Ako Vaši poslovni partneri kasne sa plaćanjem, možete se osloniti na kompetentnu i pouzdanu pomoć našeg tima za naplatu potraživanja. Vaše nedoumice će biti riješene brzo, jeftino i vansudsko, tako da slučaj neizvršenja obaveza ne prelazi u sudski slučaj. Pravednost i razumijevanje osiguravaju da Vaši poslovni odnosi mogu i dalje postojati.

Naknada za obradu iznosi 25 € po predmetu. U slučaju uspjeha, TIMOCOM obračunava nalogodavcu premiju za uspješno obavljen posao u koju je uključena i naknada za obradu. Ovaj obračun se vrši u skladu sa zakonskim odredbama Zakona o advokatskim naknadama. Izračunajte svoje naknade u samo nekoliko koraka.

Slanje zahtjeva detaljno:

  1. Unos adrese
  2. Učitavanje datoteke
  3. Provjera i izdavanje naloga


Ovo kažu naši klijenti

Eliza Wyrwich, Mega Pol Trans

“Zaista cijenimo ovu uslugu jer je stopa uspješnosti do 86 posto.”

Eliza Wyrwich
Mega Pol Trans

Zoltán Joós, Karzol-Trans

“Imamo odličanu poslovnu saradnju. Odgovore na svoje pismene upite dobivamo u roku od jednog do dva dana. Za teže naloge za naplatu dugova dobijamo i prijedloge kako se pojedinačni slučajevi mogu što brže riješiti.”

Zoltán Joós
Karzol-Trans

Kitti Hatvani, MEM BAU Srl.

„Naše preduzeće je u potpunosti zadovoljno sa TIMOCOM uslugom međunarodne naplate potraživanja i mogu je samo preporučiti TIMOCOM korisnicima! Poduzetnicima daje osjećaj sigurnosti, znaju da su u dobrim rukama.”

Kitti Hatvani
MEM BAU Srl.

Csaba Török, Hermes Forwards Srl.

“Imali smo mnogo slučajeva, gdje je iznos prikupljen uz Vašu pomoć bio preko 10.000 eura.”

Csaba Török
Hermes Forwards Srl.

Patrick Andres, Spedition Günther Andres e.K.

„Nikad nema stopostotne sigurnosti, ali zahvaljujući TIMOCOM agenciji za naplatu potraživanja, u konačnici možemo uspješno obaviti većinu poslova. Rado mogu preporučiti ovu uslugu.”

Patrick Andres
Spedition Günther Andres e.K.

Najčešća pitanja o usluzi međunarodne naplate potraživanja

Da, usluga naplate duga potraživanja je dosptupna svim postojećim klijentima TIMOCOM-a. Ukoliko još niste zaključili ugovor, možete se registrirati ovdje.

Ne. Naš tim će Vam rado pomoći i kod neriješenih potraživanja koja nisu nastala na našem tržištu. Pošaljite nam svoj slučaj za naplatu potraživanja sada.

U 2021. godini uspjeli smo uspješno posredovati u više od 87% slučajeva.

Naplaćujemo naknadu za obradu od 25,00 €. Samo ako smo uspješni, naplaćujemo dodatnu premiju za naše aktivnosti naplate potraživanja, koja ovisi o visini potraživanja. Ova naknada za uspjeh je zasnovana na njemačkom zakonskom okviru naknada i može se odrediti u našem kalkulatoru naknada prije slanja zahtjeva. Ovdje možete izračunati naknadu u vezi sa učinkom koja se primjenjuje na Vaš zahtjev.

U principu se primjenjuju pravni principi štete uzrokovane kašnjenjem u skladu sa Direktivom EU 2011/7/EU. Namjera je osigurati brže plaćanje neizmirenih faktura. Od kada je ova direktiva stupila na snagu u zemljama EU, u slučaju kašnjenja u plaćanju vrijede nova prava i obaveze. Za povjerioce i dužnike to znači slijedeće: za račune između preduzeća, kašnjenje s isplatom automatski počinje 30 dana nakon dospijeća. Rok za plaćanja preko 60 dana su dozvoljeni samo u izuzetnim slučajevima. Ako uprkos tome dođe do kašnjenja u plaćanju, poverilac može zahtjevati naknadu određenih troškova za naplatu svojih potraživanja od dužnika.

Troškovi naplate mogu sadržati sopstvene troškove opomene nastale zbog kašnjenja, kao i troškove za naplatu, advokatske troškove i troškove advokatske opomene. Za povjerioce to znači da im dužnik može nadoknaditi troškove usluge naplate potraživanja. Troškovi koji se mogu nadoknaditi takođe uključuju naknadu koja dospjeva u slučaju uspeha. To znači da povjerilac može zahtijevati da dužnik nadoknadu svih troškova naplate potraživanja, uključujući osnovnu naknadu te naknadu za uspjeh, ako dužnik kasni s plaćanjem te je odgovoran za nastalo kašnjenje.

Važno je da se ova pravila primjenjuju samo na račune:

  • koje se zasnivaju na ugovorenoj usluzi, ali se ne odnosi na primjer na štete ili dupla plaćanja,
  • za koje se kašnjenje može dokazati,
  • kod kojih dužnik ima sjedište u EU.

Opomena ili sličan zahtjev za plaćanje od strane povjerioca više nije potreban, ali se može učiniti dobrovoljno i još uvijek je vrlo koristan i preporučljiv, kako bi se izbjeglo da se dođe do takve situacije.

Naš tim za naplatu potraživanja radi za Vas širom Evrope, a naša usluga Vam se nudi na slijedećim jezicima:

  • bugarski (BG)
  • danski (DA)
  • njemački (DE)
  • engleski (EN)
  • finski (FI)
  • francuski (FR)
  • grčki (EL)
  • talijanski (IT)
  • hrvatski (HR)
  • latvijski (LV)
  • litvanski (LT)
  • makedonski (MK)
  • holandski (NL)
  • norveški (NO)
  • poljski (PL)
  • portugalski (PT)
  • rumunjski (RO)
  • ruski (RU)
  • švedski (SV)
  • srpski (SR)
  • slovački (SK)
  • slovenski (SL)
  • španski (ES)
  • češki (CS)
  • turski (TR)
  • ukrajinski (UA)
  • mađarski (HU)

​​​​​​​

Da, naš tim za naplatu potraživanja radi na međunarodnom nivou, posebno širom Evrope, na Vašem maternjem jeziku. Slučajevi naplate potraživanja u inostranstvu za nas nisu problem.

U slučaju stečaja, imovina dužnika se obično stavlja pod upravu stečajnog suda ili eksternog upravnika. Oni upravljaju potraživanjima i osiguravaju raspodjelu preostale imovine. Time se osigurava da ne samo povjerioci koji su bliži dužniku brže stupe u akciju, već da se svi povjerioci tretiraju što je moguće jednako.

Svaka država ima posebnu proceduru u kojoj povjerioci mogu prijaviti svoja potraživanja. Preporučujemo da se potraživanje odmah registruje kod stečajnog upravnika kako bi ste se smatrali povjeriocem u postupku, kako se preostali iznos ne bi smanjivao kroz troškove zastupanja.

Naš cilj je da podržimo povjerioce u naplati svojih legitimnih potraživanja. U slučaju da dužnik nema dovoljno sredstava, mogu se sklopiti dogovori poput plaćanja na rate kako bi povjerilac i dalje dobio svoj novac. Istovremeno, TIMOCOM svojim klijentima na tržištu osigurava da se spriječi stvaranje daljnjih dugova.

Ukoliko korisnik bez navođenja razloga ne želi platiti, takvo ponašanje je u suprotnosti s TIMOCOM kriterijima kvalitete. Stoga se ne može dozvoliti ostanak u mreži provjerenih klijenata.
 

Usluga međunarodna naplata potraživanja

nach oben