Kako smo uz TIMOCOM optimizovali vrijeme i troškove naših usluga?
Efikasno upravljanje rastom poslovanja i neprofesionalnim ponašanjem klijenata
Na platformu TIMOCOM smo se prvi put priključili 2004. godine, kada smo, zbog povećanja obima posla uzrokovanog povratnim i međuturama, stupili u kontakt sa gospodinom Ankom i Tanjom Petersen. Bila nam je potrebna precizna koordinacija termina, kao i zamjena dokumentacije i opreme poput povratnih paleta, ADR letvica i druge specifične opreme u zavisnosti od vrste tereta.
Zbog većeg obima rada, povremeno smo se suočavali s neopravdanim otkazivanjem naloga u posljednjem trenutku, što je izazivalo ozbiljne probleme u daljoj organizaciji vozila i dovodilo do dodatnih, neplaniranih troškova. Kao i u svakom drugom poslu, i kod nas su promjene koje doprinose efikasnijem upravljanju vremenom i troškovima od ključne važnosti za unapređenje naših usluga.
Korištenjem TIMOCOM-a naša svakodnevna organizacija postala je znatno jednostavnija – zahvaljujući mogućnosti izbjegavanja praznih kilometara i većem izboru dostupnih utovara, što direktno utiče na našu profitabilnost i ostvarene uštede.
Izazovi
- Povećanje obima poslovanja zbog povratnih tura i međutura
- Neopravdana otkazivanja naloga u poslednjem trenutku, koja uzrokuju probleme sa organizacijom vozila i povećanje neplaniranih troškova
- Problemi u naplati potraživanja od klijenata
Rezultati
- Efikasnija organizacija poslovanja zahvaljujući izbegavanju praznih kilometara i većem izboru utovara, što direktno utiče na profitabilnost i uštede
- Povećan pristup partnerima preko TIMOCOM platforme
- Pronalaženje odgovarajućeg transporta za vozila koja su na terenu

Profitabilnost i uštede zahvaljujući boljoj organizaciji, izbjegavanju praznih kilometara i većem broju utovara
Kako bismo riješili izazove s kojima se kompanija suočavala, TIMOCOM je ponudio svoju platformu kao rješenje. Korištenjem TIMOCOM-a unaprijedili smo organizaciju poslovanja – dobili smo širi izbor transportnih opcija, mogućnost smanjenja praznih kilometara i bolje iskorištavanje kapaciteta naših vozila. Sve ovo je direktno doprinijelo povećanju profitabilnosti i ostvarenim uštedama, jer smo na efikasniji način koristili svoje resurse.
U slučajevima kada bi došlo do neopravdanog otkazivanja naloga, a interni dogovor o priznavanju troškova ili alternativnom rješenju nije bio moguć – posebno kada bi klijent bio izrazito neprofesionalan – obraćali smo se TIMOCOM timu za naplatu potraživanja, iako ti procesi često nisu davali zadovoljavajuće rezultate.
Korištenje TIMOCOM-a nam je, osim toga, omogućilo pristup većem broju poslovnih partnera, što nam je dodatno olakšalo put ka uspjehu. Također, lakše pronalazimo adekvatne transportne opcije za vozila koja se već nalaze na terenu. Jedno od korisnih rješenja bilo je i uvođenje kalkulatora troškova koji ažurno prikazuje trenutne cijene putarina i prosječnu cijenu goriva u svim zemljama, čime možemo brže i lakše donositi strateške odluke pri organizaciji transporta koji prolazi kroz više EU država.
Na ovaj način pronašli smo efikasno rješenje za upravljanje logistikom i uspješno prevazišli izazove povezane s povećanim obimom poslovanja i nepredviđenim situacijama.
Komunikacija bez prepreka: brže do dogovora uz TIMOCOM Messenger
U transportnoj industriji, gdje je svaka minuta dragocjena, jasna i pravovremena komunikacija igra ključnu ulogu. Umjesto čekanja odgovora putem telefona, sve veći broj kompanija koristi digitalne alate koji omogućavaju jednostavniju i efikasniju razmjenu informacija. U kompaniji Actros prepoznali su prednosti koje donosi TIMOCOM Messenger – integrisana funkcija za razmjenu poruka koja ubrzava radne procese i doprinosi većoj produktivnosti tima.
O kompaniji Actros
Actros d.o.o. je porodična kompanija osnovana 1999. godine u Prnjavoru, Bosna i Hercegovina. Specijalizovana je za domaći i međunarodni drumski transport robe, sa fokusom na prevoz ceradama za delimične i kompletne pošiljke, hladnjačama za frigo i termo režime, kao i u cisternama namenjenim za prehrambene proizvode, hemikalije i ADR hemiju, te u kontejnerima.
Klijenti mogu precizno da odrede svoje zahteve – da li su hladnjače opremljene kukama za meso, imaju dva nivoa ili police, koliko komora sadrže cisterne, kakva je vrsta istakanja, koje konekcije su potrebne, kao i informacije o crnim listama (prethodni proizvodi koji su zabranjeni) i slično.
Kompanija omogućava brzu i sigurnu isporuku robe na svim lokacijama u BiH, kao i u brojnim vodećim zemljama Evrope. Prevoz se realizuje uz pomoć profesionalnih vozača i vozila koja u potpunosti ispunjavaju sve važeće EU standarde.