Digitalna revolucija: Kako smo uz pomoć kompanije TIMOCOM preoblikovali naše transportno poslovanje?
Izazovi: Otkazivanje narudžbi u posljednjem trenutku, pomjeranje datuma utovara i netačne informacije o euro paletama
Kompanija Kamelia bavi se transportom robe, uključujući prijevoz ceradama (standardne i Mega cerade), robu u kontrolisanim temperaturnim uslovima (standardne i dvokomorne hladnjače, hladnjače s dvostrukim podom, hladnjače za cvijeće i hladnjače s kukama). Pored toga, raspolažemo s tri vozila do 3,5 tone koja su pogodna za prevoz robe i na visokim i na niskim temperaturama.
Naši klijenti najčešće traže kompleksne i vremenski osjetljive utovare i istovare, zbirni transport u dvokomornim hladnjačama s dvostrukim podom, kao i pretovar određene količine robe duž rute.
Izazovi
- Otkazivanje narudžbi u posljednjem trenutku
- Pomjeranje dogovorenih termina utovara
- Netačne informacije vezane za euro palete
Rezultati
- Ušteda vremena
- Povećanje obima poslovanja
- Povećana efikasnost procesa

Ušteda vremena i povećanje obima poslovanja
Kompanija Kamelia suočila se s nizom izazova u radu s klijentima koji su često u posljednjem trenutku otkazivali narudžbe, pomjerali termine otpreme ili davali netačne podatke o euro paletama. Takve situacije redovno su dovodile do nepotrebnih troškova, gubitka dragocjenog vremena i nesporazuma s klijentima prilikom istovara.
Rješenje za ove probleme pronašli smo u kompaniji TIMOCOM, koja je postala ključni partner u optimizaciji našeg poslovanja.
TIMOCOM nam omogućava brzo pronalaženje pouzdanih partnera i smanjenje rizika od naglih otkazivanja, što je izuzetno važno za stabilnost i sigurnost poslovanja.
Povećanje prometa od čak 1000 % jasno potvrđuje neprocjenjivu vrijednost ove saradnje. Sa TIMOCOM-om imamo pouzdanog saveznika u suočavanju s izazovima transportne industrije, čime stvaramo čvrste temelje za održivi rast i dugoročni uspjeh.

O kompaniji Kamelia d.o.o.
Osnovana 2001. godine kao mala porodična firma, Kamelia d.o.o. iz Bosne i Hercegovine brzo se razvila u jednu od vodećih kompanija za uvoz i distribuciju cvijeća i ukrasnog drveća.
Inspiraciju za pokretanje poslovanja članovi porodice Hodžić (otac i sin) pronašli su u Hrvatskoj, gdje su stekli dragocjeno iskustvo radeći u firmi specijaliziranoj za proizvodnju i distribuciju cvijeća. Odlučni da podignu cvjećarsku industriju u BiH na viši nivo, vratili su se i osnovali vlastitu firmu.
Počeli su sa skromnim prostorom od svega 56 m², ali su brzo proširili poslovanje, te postali jedna od prvih kompanija u zemlji fokusiranih na ovu specifičnu granu.
Ključ njihovog uspjeha leži u sposobnosti brzog prilagođavanja tržištu, što je dovelo do širenja poslovanja na domaći i međunarodni transport. Danas se kompanija Kamelia može pohvaliti voznim parkom od 39 šlepera, četiri solo kamiona i dva kombija.
Pored poslovnih rezultata, Kamelia se izdvaja i po svojoj posvećenosti održivom razvoju i zaštiti okoliša. Njihov odgovoran odnos prema zaposlenima i poslovnim partnerima čini ih liderom ne samo po rezultatima, već i po poslovnoj etici.
Nakon 19 godina poslovanja, Kamelia zauzima mjesto jedne od najznačajnijih firmi u svom sektoru, a nedavna investicija u izgradnju poslovne zgrade na zemljištu od 40.000 m² potvrđuje njihovu jasnu viziju daljeg razvoja.
U ovoj firmi trenutno radi 64 zaposlenih, a poslovanje bilježi konstantan rast. Osim što čvrsto drže vodeću poziciju u industriji cvijeća, šire svoj utjecaj i na druga tržišta.
Njihova posvećenost visokim standardima, kontinuiranim inovacijama i društvenoj odgovornosti čini ih pouzdanim i nezamjenjivim partnerom u industriji. Etičke poslovne prakse usmjerene ka održivosti ne samo da potvrđuju njihov trenutni uspjeh, već ih jasno vode ka dugoročnom rastu i stabilnoj budućnosti.