Izazovi: Otkazivanje narudžbi u posljednjem trenutku, pomjeranje datuma utovara i netačne informacije o euro paletama 

 Kompanija Kamelia bavi se transportom robe, uključujući prijevoz ceradama (standardne i Mega cerade), robu u kontrolisanim temperaturnim uslovima (standardne i dvokomorne hladnjače, hladnjače s dvostrukim podom, hladnjače za cvijeće i hladnjače s kukama). Pored toga, raspolažemo s tri vozila do 3,5 tone koja su pogodna za prevoz robe i na visokim i na niskim temperaturama. 

 Naši klijenti najčešće traže kompleksne i vremenski osjetljive utovare i istovare, zbirni transport u dvokomornim hladnjačama s dvostrukim podom, kao i pretovar određene količine robe duž rute. 

 „Promjene su izuzetno važne za našu firmu, a trudimo se da pratimo sve tržišne trendove jer nam oni u velikoj mjeri olakšavaju svakodnevni rad.“ 

Izazovi

  • Otkazivanje narudžbi u posljednjem trenutku
  • Pomjeranje dogovorenih termina utovara
  • Netačne informacije vezane za euro palete 

Rezultati

  • Ušteda vremena
  • Povećanje obima poslovanja
  • Povećana efikasnost procesa
kamelia-1-data

Ušteda vremena i povećanje obima poslovanja 

Kompanija Kamelia suočila se s nizom izazova u radu s klijentima koji su često u posljednjem trenutku otkazivali narudžbe, pomjerali termine otpreme ili davali netačne podatke o euro paletama. Takve situacije redovno su dovodile do nepotrebnih troškova, gubitka dragocjenog vremena i nesporazuma s klijentima prilikom istovara. 

Rješenje za ove probleme pronašli smo u kompaniji TIMOCOM, koja je postala ključni partner u optimizaciji našeg poslovanja.

 „Zahvaljujući uslugama TIMOCOM-a, a posebno funkciji pretrage utovara, značajno smo povećali efikasnost naših procesa.“ 

TIMOCOM nam omogućava brzo pronalaženje pouzdanih partnera i smanjenje rizika od naglih otkazivanja, što je izuzetno važno za stabilnost i sigurnost poslovanja. 

Povećanje prometa od čak 1000 % jasno potvrđuje neprocjenjivu vrijednost ove saradnje. Sa TIMOCOM-om imamo pouzdanog saveznika u suočavanju s izazovima transportne industrije, čime stvaramo čvrste temelje za održivi rast i dugoročni uspjeh.

Kamelia logo

O kompaniji Kamelia d.o.o.

Osnovana 2001. godine kao mala porodična firma, Kamelia d.o.o. iz Bosne i Hercegovine brzo se razvila u jednu od vodećih kompanija za uvoz i distribuciju cvijeća i ukrasnog drveća. 

Inspiraciju za pokretanje poslovanja članovi porodice Hodžić (otac i sin) pronašli su u Hrvatskoj, gdje su stekli dragocjeno iskustvo radeći u firmi specijaliziranoj za proizvodnju i distribuciju cvijeća. Odlučni da podignu cvjećarsku industriju u BiH na viši nivo, vratili su se i osnovali vlastitu firmu. 

Počeli su sa skromnim prostorom od svega 56 m², ali su brzo proširili poslovanje, te postali jedna od prvih kompanija u zemlji fokusiranih na ovu specifičnu granu. 

Ključ njihovog uspjeha leži u sposobnosti brzog prilagođavanja tržištu, što je dovelo do širenja poslovanja na domaći i međunarodni transport. Danas se kompanija Kamelia može pohvaliti voznim parkom od 39 šlepera, četiri solo kamiona i dva kombija. 

Pored poslovnih rezultata, Kamelia se izdvaja i po svojoj posvećenosti održivom razvoju i zaštiti okoliša. Njihov odgovoran odnos prema zaposlenima i poslovnim partnerima čini ih liderom ne samo po rezultatima, već i po poslovnoj etici. 

Nakon 19 godina poslovanja, Kamelia zauzima mjesto jedne od najznačajnijih firmi u svom sektoru, a nedavna investicija u izgradnju poslovne zgrade na zemljištu od 40.000 m² potvrđuje njihovu jasnu viziju daljeg razvoja. 

U ovoj firmi trenutno radi 64 zaposlenih, a poslovanje bilježi konstantan rast. Osim što čvrsto drže vodeću poziciju u industriji cvijeća, šire svoj utjecaj i na druga tržišta. 

Njihova posvećenost visokim standardima, kontinuiranim inovacijama i društvenoj odgovornosti čini ih pouzdanim i nezamjenjivim partnerom u industriji. Etičke poslovne prakse usmjerene ka održivosti ne samo da potvrđuju njihov trenutni uspjeh, već ih jasno vode ka dugoročnom rastu i stabilnoj budućnosti. 

Uvjerite se i sami, testirajte naše tržište besplatno:

Na vrh